Tedavilerimiz

İmplantoloji

Diş implantları ağızda eksik olan dişlerin yerine konması amacıyla, genellikle titanyum veya titanyum bileşiklerinden hazırlanan yapay diş kökleridir.

Estetik Diş Hekimliği

Diş renginden memnun olmayan kişilere önerilen estetik bir çözümdür. Diş rengini birkaç tüm açmak için kullanılan oksijenasyon yöntemidir.

Pedodonti

Çocuk diş hekimliği, çocukların süt ve kalıcı dişlerinin sağlıklı olarak korunması ve tedavi edilemisini içeren dişhekimliği dalıdır.

Ortodonti

Çocuk ve erişkin hastalarda diş dizilim bozukluklarının düzeltilmesi ve böylece hastalara daha iyi bir estetik görünüm, konuşma ve çiğneme fonksiyonu kazandırılmasıdır.

Protetik Diş Tedavisi

Ağızda az sayıda diş eksikliğinde uygulanan ve destek dişlerin kesilmesi (küçülmesi) ile labaratuvarda hazırlanıp dişlere yapıştırılan protezlerdir.

Periodontoloji

Diş hastalıkları, dişeti hastalığı, diş etlerinin ve dişi destekleyen dokuların ilişkili hastalığıdır.

Endodonti (Kanal Tedavisi)

Çeşitli nedenlerle (çürük, travma…) dişin sinirinin iyileşmeyecek düzeyde, hasar gördüğü durumlarda uygulanan tedavi yöntemidir.

Oral Diagnoz ve Radyoloji

Panoramik ve periapikal röntgenlerden faydalanılır. Ayrıca cerrahi işlemler öncesi 3 boyutlu görüntüleme yöntemlerinden de yararlanılabilir (Tomografi vb…).

Horlama ve Uyku Apnesi

Bu protezler geceleri kullanılan ve dişler üzerine oturan apareylerdir.Amacı alt çeneyi ileri ve aşağı bir konumda sabitleyerek soluk yolunun tıkanmasını önlemektir.

Tedavilerimiz Hakkında Detaylı Bilgi Almak İçin İletişime Geçmeniz Yeterli